آموزش طراحی کارت ویزیت

  • ۰
  • ۰

ادامه آموزش طراحی کارت ویزیت از پست قبل را باهم ادامه میدهیم :

مرحله 4
برای کاهش رنگ مایل به قرمز عکس ، من این تنظیمات تنظیم "سیاه و سفید" را اعمال کردم. برای ایجاد یک لایه جدید تنظیم ، به Layer> New Adjustment Layer> Black & White بروید ...

تنظیمات سیاه و سفید
مرحله 5
من همچنین یک نور نرم در مرکز اضافه کردم تا کمی صحنه روشن شود. برای ایجاد این اثر نور نرم ، یک برس بزرگ (B) با سختی 0٪ را انتخاب کنید و یک دایره سفید را روی یک لایه جدید بکشید. Blending Mode این لایه را به Soft Light تغییر دهید ، و سند ما باید مانند تصویر زیر باشد.

با استفاده از یک لایه جدید و ابزار Brush Tool یک نور نرم به یک عکس اضافه کنید
مرحله 6
اکنون زمان آن رسیده است که Smart Objects را که شامل طراحی کارت های ما است ، اضافه کنیم. اول از همه ، ما به یک الگوی به اندازه کارت نیاز داریم ، بنابراین با استفاده از Rectangular Marquee Tool (M) در حالت Fix Ratio یک انتخاب ایجاد می کنیم و نسبت های کارت خود را وارد می کنیم که در این حالت 3.5 x 2 هستند. کارت خود 3.5 در x 2 در است.

مهم نیست که این انتخاب با اندازه واقعی طراحی کارت مطابقت داشته باشد. با این حال ، اجباری است که از همان نسبت استفاده کنیم. در این مرحله ، شما باید انتخابی را ایجاد کنید که تا حد ممکن به کارت ویزیت زیر نزدیک باشد. بستگی به ابعاد عکس دارد.

انتخابی که الگوی انتخاب کارت ویزیت باشد ، باید به همان نسبت طراحی کارت ویزیت باشد
مرحله 7
انتخاب را با هر رنگی روی یک لایه جدید پر کنید و این لایه Front Card را نام ببرید.
لایه ای به رنگ آبی به نام Front Card به طراحی کارت جلوی ما تبدیل می شود.

انتخاب با هر رنگی روی یک لایه جدید پر کنید
مرحله 8
روی پنل Layers روی آن کلیک راست کرده و به Smart Object تبدیل کنید.

تبدیل لایه به یک شی هوشمند
مرحله 9
Front Card Layer را روی Multiply Blending Mode تنظیم کنید تا ببینیم چه اتفاقی می افتد ، و لایه را با استفاده از ابزار Free Transform (Control-T) تبدیل می کنیم. در گوشه های لایه شما نقاط لنگر وجود دارد که توسط مربع های کوچک نشان داده شده است. در حین نگه داشتن کنترل ، روی هر یک از آنها کلیک کنید تا این لایه قرار بگیرد و با دیدگاه کارت مطابقت داشته باشد.

تحولات لایه Smart Object Layer برای مطابقت با عکاسی
مرحله 10
در بعضی مواقع لازم است که هنگام تبدیل ، از ابزار Warp نیز استفاده کنید ، زیرا کارتها کمی خم می شوند. (ابزار Warp در اشیاء هوشمند فقط از Photoshop CS5 و بالاتر در دسترس است.)

تحولات لایه Smart Object Layer برای مطابقت با عکاسی با استفاده از ابزار Warp
مرحله یازدهم
همین کار را با کارت عقب انجام دهید ، یک Smart Smart Object ایجاد کنید (اینبار ما از رنگ قرمز استفاده می کنیم). سریعترین راه برای انجام این کار ، ایجاد یک نسخه تکراری از Smart Object Smart Card است.

https://maktabtv.com/Courses/visiting-card/

 

بنابراین بر روی Front Card Layer راست کلیک کرده و گزینه New Smart Object Via Copy را انتخاب کنید که یک نسخه قابل ویرایش جدید از آن Smart Object ایجاد می کند.

ایجاد یک شیء هوشمند جدید از طریق کپی الگوی کارت ویزیت
مرحله 12
Object Smart Object که اخیراً ایجاد شده است را وارد کنید (راست کلیک کنید> ویرایش محتوا) و این یکی را با رنگ دیگری پر کنید (من از قرمز استفاده کردم) تا بتوانیم آنها را بهتر تشخیص دهیم. در آخر ، این کارت لایه قرمز را Back Card بنامید. همان تحولاتی را که با لایه آبی انجام دادیم اعمال کنید ، سعی کنید گوشه ها را تا حد ممکن مطابقت دهید. سند باید به این شکل باشد.

الگوهای کارتهای کارت ویزیت قرمز و کارتهای قرمز کارت جلو کارتن
مرحله 13
در این حالت ، برای لایه پشت کارت قرمز نیز باید یک لایه ماسک اعمال کنیم زیرا کارت در قسمت پشتی تا حدی توسط کارتهای جلویی پوشانده شده است. برای انجام این کار ، کنترل را نگه دارید و بر روی لایه Front Card در پنل Layers کلیک کنید؛ این انتخاب مورد نیاز ما را ایجاد می کند.

انتخاب لایه کارت ماسک کارت ویزیت کارت
مرحله 14
سپس بر روی لایه Back Card و سپس بر روی آیکون Layer Mask کلیک کنید.

Layer Mask در پشت کارت لایه با توجه به انتخاب معکوس نمی شود
مرحله 15
ما فقط باید وظیفه خود را معکوس کنیم Layer Mask ، بنابراین بر روی Control-I روی Layer Mask کلیک کنید.

لایه ماسک در پشت کارت لایه وارون شد
مرحله شانزدهم
در صورت لزوم تنظیمات دستی را انجام دهید. در زیر می بینید که چگونه نیاز به پوشاندن کمی از فضای کارت که با انتخاب شروع مطابقت نداشت ، ضروری بود. با استفاده از ابزار Lasso (L) قسمت های کوچکی را که هنوز نیاز به نقاب زدن دارند انتخاب می کنیم.

تنظیمات دستی با Lasso Tool L روی لایه ماسک
مرحله 17
حال باید کارت ها را به آرامی در عکس مخلوط کنیم. حالت Multiply Blending Mode و Layer Mask کار بزرگی انجام داده اند و این توهم را به وجود می آورند که در حال حاضر قسمت های بالای کارت ها به رنگ آبی و قرمز وجود دارد ، اما جزئیاتی وجود دارد که باعث می شود این ترکیب هنوز واقعی نباشد و آن عمق میدان است.

برای ایجاد توهم عمق میدان در مناطق خاص ، فقط باید لبه های Smart Objects را محو کنیم تا در عکس زیر میزان تاری آن مطابقت داشته باشد. Back Card Layer (و نه ماسک) را انتخاب کنید ، به Filter> Blur> Gaussian Blur بروید و مبلغی را انتخاب کنید که مطابق عکس زیر باشد - برای عکس ما ، مقدار 2/3 پیکسل.

برنامه غیر مخرب Smart Filter Blur در Smart Object
مرحله 18
در زیر می توانید لبه های قبل و بعد از تار شدن را مشاهده کنید. به یاد داشته باشید که روی Smart Object کار کنید تا Blur را ثبت کند

  • ۹۸/۰۹/۲۰
  • الهام سیروس

آموزش طراحی کارت ویزیت5

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی